środa, 18 grudnia 2013

Niespodzianka

Lubię otwierać skrzynkę przed Świętami prawie codziennie coś w niej jest miłego. Dzisiaj również nie była pusta - wśród zwykłych kopert znalazłam większy pakunek. Agnieszka  zrobiła mi niespodziankę i przesłała prześliczną kartkę:

Bardzo byłam zaskoczona, bo komentując ostatni post Agnieszki, napisałam, że bardzo mi się podoba.

Oprócz kartki dostałam również prześliczną zakładkę.


Ale nie taką zwykłą - zdjęcia są straszne, ale musiałam pokazać jak pomysłowo jest zrobiona.

Pod tą małą klapeczką są magnesy więc wszystko się trzyma -świetne prawda?

Na koniec coś mojego, w weekend odkurzyłam pudło z koralikami i na zamówienie koleżanki zrobiłam prostą bransoletkę.


Bardzo dziękuję za komentarze - każde słowo to wspaniała dawka szczęścia!


7 komentarzy:

  1. No proszę jakie talenty! Ja też lubię dostawać ładne kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. to jest prosta biżuteria :):)
    To przecież misterne dzieło sztuki!

    Gratuluje prezentu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prezenty, a bransoletka po prostu niesamowita! I te kolory;) Zdolna z Ciebie dziewczyna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty, a bransoletka obłędna!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka śliczna biżu:)
    Mnie wcale nie wydaje się prosta. Z pewnością wymaga cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń