poniedziałek, 1 września 2014

Przerwa z rozdawajką

Ogłaszam 3 tygodniowy urlop blogowy - jeszcze tylko intensywny tydzień w pracy i czekają mnie upragnione wakacje!
Aby osłodzić Wam moją nieobecność ;), ogłaszam rozdawajkę!

Przedmiotem rozdawnictwa jest 40 wycinanek!

Jakich ?

A to już będzie decyzja wylosowanej osoby, która będzie mogła wybrać spośród wszystkich użytych w moich pracach prezentowanych na blogu - strasznie to skomplikowane, ale mam nadzieje, że wiecie o co chodzi :).

Zachęcam nie tylko scraperki, bo przecież takie wycinanki mogą mieć różne zastosowania :).
Szczególne zaproszenie kieruję do przemiłych komentatorek, gdyż Wasze zgłoszenia będą premiowane!

Chętnych proszę o komentarze pod tą notką. Zapisy do 20 września.

15 komentarzy:

  1. Ja powinnam bez losowania dostać, żebyś mi zrekompensowała informację o swoim urlopie - akurat DZISIAJ! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego urlopu, Izo!
    Wycinanki zawsze mile widziane, a u Ciebie jest w czym wybierać, oj jest :))

    OdpowiedzUsuń
  3. To i ja jestem chętna:) Wspaniałego urlopu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Izunia udanego urlopu, wypocznij i wracaj do swoich cudownych prac:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo jak fajnie :)) to ja sie ustawiam a do tego życzę Ci wspaniałego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. byłoby mi bardzo miło wygrać takie cukierasy :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Oczywiście na wycinanki również się zapisuję, przydasi nigdy dość ;)

      Usuń
  8. Na scrapki zawsze jestem chętna :-))) Udanego wypoczynku i ja życzę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Izuniu, być u Ciebie i pominąć takie cuda, to grzech. Staję w pełnej gotowości dziękując za każdy miły komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo chętnie zapisuję się po te śliczne przydasie i miłego wypoczynku Ci życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Wpisuję się- może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wypoczywaj i z naładowanymi akumulatorkami wracaj do nas :) a szczęścia w losowaniu oczywiście spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że właśnie w tej chwili doświadczasz pełnego relaksu :)
    Staję w kolejeczce w rozdawajce - może będę miała szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przede wszystkim życzę udanych wakacji! długo musiałaś na nie czekać! :)) Czekam z niecierpliwością na Twój powrót! I oczywiście chetnie staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń