poniedziałek, 20 października 2014

Zliftujecie?

Ogłaszając urlopową przerwę blogową do głowy mi nie przyszło, że za chwilę będzie mnie czekać kolejna tym razem kompletnie nieplanowana. Ostatni miesiąc zdominowała praca zawodowa, bardzo późne powroty do domy skutecznie zniechęcały mnie do jakiejkolwiek aktywności blogowej. Mam nadzieję, że sytuacja trochę się unormuje i nadrobię zaległości. 1600 nieprzeczytanych postów w moim czytniku dowodzi, iż u Was żadnych przerw nie było ;).

Moja kartka z wróżką wygrała wyzwanie Pracowni Rękodzieła Szok, nagrodą są gościnne występy na blogu Pracowni. Zachęcam do udziału w zabawie liftując moją kartkę z tagiem: klik na obrazek ;)

http://pracowniarekodzielaszok.blogspot.com/2014/10/gosc-pazdziernika.html


Przygotowałam re-take (nauczyłam się nowego słowa ;)). Kompletnie nie miałam pomysłu, jak to zrobić inaczej więc bardzo podobnie do oryginału wyszło.



Istotną zmianą jest sama forma kartki, która nie jest tradycyjnie otwierana - życzenia będą wpisane na tagu. I wiecie co, z łatwością mieści się do koperty! Mogę więc zacząć tegoroczną produkcję masową.

14 komentarzy:

  1. Gałązka robi wrażenie! Cała karteczka prezentuje się bardzo ładnie, czekam na kolejne odsłony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie przerw nie ma nawet, gdy mnie nie ma - mam zwykle zaplanowanych 30 postów na zapas :)
    Bardzo ładna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świątecznie się zrobiło i zimowo, zapraszam Cię po wyróżnienie do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj liftujemy, liftujemy :)) nawet skończyliśmy, ale ponieważ to niespodzianka dla czytelnika mojego bloga to nie mogę pokazać :(( więc wybacz jeśli nie zdążę w terminie ze zgłoszeniem pracy :( może się tak zdarzyć, choć wolałabym się "wyrobić". Fajnie sie ta kartke tworzylo, choc przyznam ze dos skomplikowana byla ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia! Zliftowac samą siebie to chyba niełatwo ale poradzilas sobie doskonale. Sama forma jest bardzo fajna a w wersji świątecznej wyglada cudnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już zimowo, tak szybko? A co ja gadam, sama już szyję renifery:)
    Bardzo podoba mi się bombka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna!!! i bardzo fajnie bawiłam się tworząc jej lift :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny pomysl z ta karteczka i cudownie Ci to wyszlo wszystko. Gratuluje zasluzonej wygranej :))

    OdpowiedzUsuń
  9. aa ta kartka nie jest otwierana?? o rany! to źle Cię zliftowałam ;) wpadłam jeszcze raz się przyjrzeć i dopiero teraz doczytałam że ona nie otwoerana :) blondynka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oryginał się otwiera :) tylko ta zliftowana wersja nie.

      Usuń
  10. och sama ta praca jest już wspaniałym prezentem :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna, bardzo świąteczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo bardzo ładna;)

    OdpowiedzUsuń