niedziela, 14 grudnia 2014

Świąteczne kartki

Brak weny i awersja do komputera to absolutnie nie jest wymówka! Kartki muszą być i muszą być mojej produkcji :).Skoro się zmobilizowała do kartek to poszłam za ciosem i post również jest.
W tym roku technika iris folding - dla przypomnienia link do zeszłorocznych warsztatów tu.






 Kartki bardzo proste i bardzo do siebie podobne - powstał spory stosik.

 Nie miałam zbyt dużego wyboru papieru do pakowania prezentów więc zrobiłam zakupy - cóż całkiem spore, kolejne spotykane osoby widząc mnie z taką ilością rolek wołały "Ile w tym roku będzie prezentów!". Zaprzyjaźnionej Pani z kiosku próbowałam tłumaczyć co z tego papieru będzie, ale potem to się już tylko uśmiechałam ;).

Choinkowy post kończę zdjęciem z wrocławskiego Rynku. Pozdrawiam wszystkich!



8 komentarzy:

  1. Twoje karteczki wyglądają niesamowicie, cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam znam tą choinkę. Byłam widziałm i podziwiałam:) a karteczki urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki są śliczne. Podziwiam , że aż tyle ich wykonałaś i wszystkie są takie dopracowane i każda inna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Technika jest mi zupełnie obca, ale bardzo efektowna - kartki są przeurocze!
    Piekną choinkę macie we Wrocławiu, jest co podziwiać:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. magicznie ... śliczne kartki i cieszę się że jesteś :*
    zdrowych i wesołych Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartki świetne!!! Wesołych Świąt i samych kreatywnych pomysłów w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń