wtorek, 17 listopada 2015

Mobilizacja

Przeczytałam u Ludki , że kiermasz organizuje i postanowiłam się przyłączyć. Pomyślałam, że kartek to pewnie sporo dostanie więc ja chciałam trochę inaczej ;).
Na pierwszy ogień prościutkie kolczyki w świątecznej oprawie (zdjęcia delegacji, bo w sumie to 28 par mi wyszło :))


Na zdjęciach dowód, że w sobotę we Wrocławiu było słońce :).

A potem notesiki - takie malutkie 8 na 13 cm.



Dziękuję za komentarze, zachęcam wszystkich do ATC  - to taka odprężająca forma :).

17 komentarzy:

  1. Piękna oprawa dla kolczyków i urocze notesiki :-))) Byłam w sobotę w kinie na Bielanach i mało głowy mi nie urwało to wiatrzysko jak szłam z parkingu ;-)) Ale słońce świeciło ,potwierdzam i pozdrawiam serdecznie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Iza ale się napracowałaś !! Super i oprawa kolczyków i notesiki super !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace i fajna inicjatywa! I sporo tego wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  4. I to jest udział w kiermaszu świątecznym!!!
    Fajne kolczyki w świątecznej odsłonie i cudne notesiki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace, a oprawa kolczyków jest rewelacyjna :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace na kiermasz- też wysłałam kilka kartek, bo tych sporo narobiłam. Super, że pomyślałaś o czymś innym niż kartki, bo tu masz pewnie rację, że tych będzie sporo ;) Pozdrawiam i proszę o adres do wysyłki ATC: "Kura domowa czy feministka" bowiem jesteśmy w parze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko cudnie się prezentuje>) Same sliczności:) Dziękuję:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzeba przyznać, że pracowita jesteś i cudeńka stworzyłaś. A jak pięknie "oprawiłaś" kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne prace, tylko podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mobilizacja faktycznie wielka, a prace - cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  11. O mater! Ale hurt! a ja jednego dokończyć nie mogę :( wstyd! a twoje cudne!

    OdpowiedzUsuń