czwartek, 7 stycznia 2016

Urodzinowa z tortem

Z braku konkretnych wytycznych, zrobiłam taką kartkę, jaką sama chciałabym dostać - kolorową i lekko zakręconą ;).


Po ostatnim poście ujawniającym noworoczne postanowienie, przypomniałam sobie, że dawno dawno temu kupiłam namiot do robienia zdjęć - taki najtańszy z Allegro. Powyżej jedna z pierwszych prób - trochę prześwietlone, ale chyba lepsze niż te ostatnie :). Będę próbować dalej zmieniając położeniem lamp i muszę odkryć jak się ustawia balans bieli w moim aparacie - w ostateczności sięgnę do instrukcji ;)

17 komentarzy:

  1. Zdjęcie idealne.Widać wszystkie napisy na torcie :-))) Pyszna kartka i kolory na niej :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny tort i te maleńkie różyczki:)
    Zdjęcie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale smaczny torcik ;)) superowa !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to sobie wymyśliłaś, kartka wygląda super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo piękna smakowita karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna :) taka kolorowa i radosna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam proszę o adres do wysyłki atc w ramach wymiany ArtGrupy na maila ania@avonlea.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie zachwycił torcik-cudny piętrusek:0

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna kartka:) Ja też myślę o namiocie bezcieniowym...

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie to wszystko połączyłaś - tyle wzorów, a jednak całość ze sobą współgra :)

    OdpowiedzUsuń