sobota, 17 grudnia 2016

Zabawa u Uli - finał

Ostatnia kartka w tym roku na wyzwanie u Uli. Mam nadzieję, że Ula będzie zabawę kontynuować - zawsze to jakaś mobilizacja, chociaż mnie i tak kartek zabrakło i dzisiaj w popłochu uzupełniam braki :).
W grudniu należało spełnić 3 wytyczne z poprzednich wyzwań.

Tegoroczni nowożeńcy dostaną w tym roku takie kartki:

(czerwony, bombka, kokarda, gałązka choinki, śnieżynka)

Dodatkowo zrobiłam jeszcze taką:


 (czerwony, kokarda, gałązka choinki)

Przeszukując szuflady w poszukiwaniu gotowych kartek, które mogłabym wysłać znalazłam taką sprzed 4 lat - pojęcia nie mam dlaczego się uchowała, bo przecież całkiem sympatyczna wyszła :).

( kokarda, gałązka choinki, śnieżynka, aniołek)

Z powodów technicznych ;) kartka z poprzedniego miesiąca nie załapała się na publikację, a więc wrzucam ją teraz. Tematem listopadowego wyzwania był: zwierzak.

15 komentarzy:

  1. Piękne kartki :-))) Misiowy hafcik śliczny,aniołki kolędujące urocze :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki, szczególnie podoba mi się pierwsza - świetny pomysł na kartkę świąteczną dla nowożeńców.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki, szczególnie podoba mi się pierwsza - super pomysł na życzenia dla młodych małżonków.
    Dziękuję za wizytę u mnie i pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki bardzo udane. To prawda że zabawa u Uli mobilizowała do Tworzenia. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne karteczki ta dla nowożeńców bardzo pomysłowa. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartki robisz, krzyzykami wyszywasz - podziwiam. Bardzo podoba mi się kartka dla nowożeńców ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kartki, Izo!
    Misiaczek jest the best :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny pomysł dla nowożeńców :))
    Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam
    A.
    Ps. Miny anielskiego chóru - bezcenne ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne karteczki auta aniołkiem cudna jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie piękne, ale mnie urzekła ta pierwsza z parą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie pomyślana karteczka :)

    OdpowiedzUsuń