niedziela, 3 czerwca 2018

Słoneczniki

"Młoda przepada za słonecznikami, a Młody jest ornitologiem więc może jakiś ptasi motyw"  - to cytat z SMS'a, którego dostałam od koleżanki. Inspiracja na ślub wydaje się wymarzona, ale skąd wytrzasnąć słoneczniki ? Z własnoręcznie robionymi kwiatkami mi nie po drodze, ale tym razem nie było wyjścia. Skorzystałam z kursu Kartkulca, oczywiście sprawy nie poszły całkiem zgodnie z instrukcją, ale uznałam, że kwiatki słoneczki przypominają więc trafią na kartkę.


Na początku planowałam trzy ptaszki, ale potem naszła mnie refleksja, że to o jednego ptaszka za dużo, zwłaszcza przy takiej okazji :).

Kartkę zgłaszam na Miszmaszowe wyzwanie "Zielono mi"
http://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2018/05/wyzwanie-32-zielono-mi.html

12 komentarzy:

  1. No świetna!!! Słoneczniki to moje ulubione kwiaty i chociaz mój maż ornitologiem nie jest to ja bym była zachwycona z takiej karteczki :) super robota Izo !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie wyszły te słoneczniki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiatki bombowe! Iza rób częściej, i nie tylko słoneczniki :) Trening czyni mistrza - w Twoim przypadku to pewne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna!!! Słoneczniki - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest :) słoneczniki rewelacyjne !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka i piękne naturalne słoneczniki !Wspaniale dobrałaś Izo tło i dodatki .

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te słoneczniki to moje ukochane kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza karteczka powstała! Jestem pod jej wrażeniem, bo też lubię te kwiaty:))

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko, rewelacja...Słoneczniki boskie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna praca, a słoneczniki wyszły Ci cudowne <3 :) Dziękujemy za udział w zabawie na blogu MiszmaszPapierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna jest, pięknie wyglądają te słoneczniki :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu
    na blogu sklepu"Miszmasz Papierowy":)

    OdpowiedzUsuń