czwartek, 1 listopada 2018

Ślubna

Kwiaty na kwiatach, taka różowa dżungla wyszła ;)


21 komentarzy:

  1. Bardzo romantycznie i elegancko wyszło :-) Chyba shabby chic ???

    OdpowiedzUsuń
  2. PIĘKNA!!! Ślicznie ją ukwieciłaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam kwiaty, im więcej tym lepiej:)
    Karteczka wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  4. eee, żadna tam dżungla, mnie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka śliczna i delikatna karteczka:)Fajnie poprzyklejałaś te perełki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie dopasowana kartka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ta dżungla 🙂
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie ukwiecona karta , a dżungla wygląda pięknie

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie delikatna! :)

    https://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekna i bardzo romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Woow piękna ta karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się ta Twoja dżungla ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie wyszło, mnie również podoba się ta dżungla, jest delikatna i elegancka

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyszło bardzo elegancko, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale jaka piękna ta dżungla!!!

    OdpowiedzUsuń