czwartek, 4 kwietnia 2019

Wiosenny ślub

U mnie znowu ślub :)


20 komentarzy:

  1. Piękna kartka! Ostatnio zagustowałam z formacie DL, bo wydaje mi się bardzo elegancki. Na ślub jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna kartka, z pewnością bardzo się im spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykle szykowna i elegancka karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kompozycja kolorów i kształtów. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie skomponowana praca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczną kartkę zrobiłaś Izo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna elegancka karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo elegancka, śliczna, romantyczna kartka :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kompozycja DL :-) Biel z zielenią elegancko się komponuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna i piękna ślubna praca:) Kolory urocze w tym zestawieniu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Slicznie zestawiona, mimo ze duzo sie dzieje na kartce to jest delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ ślicznie - kolory delikatne i piękna kompozycja. Całość wygląda lekko i zwiewnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie Ci to wyszło.
    Bardzo mi się podobają takie karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczna:) taka fajna delikatna i ciekawie ta tekturka kolista wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Izuś, eleganckie karteczki robisz! Zawsze mnie zachwycają!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz wyjątkowy dar do ślubnych kartek ! Pięknie i romantycznie !

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna i bardzo elegancka kartka!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń