piątek, 15 marca 2013

No to zaczynam!

Bardzo podobają mi się zabawy w tzw. "wyzwania", ktoś podrzuca temat, zasady i termin, a nawet kusi jakąś nagrodą. Podstawowym warunkiem wzięcia udziału w tej zabawie jest posiadanie własnego bloga lub galerii zdjęć, chcę się bawić więc założyłam bloga. Na ile starczy mi zapału - to się jeszcze okaże :).

Zaczynam od wyzwania Na-Strychu (teraz zacznie się jazda z linkami...)



Oto moja praca:

Jak widać bardziej clean & simple to się chyba nie da, ale ja tak lubię.
Digi stempel od Joli.

Teraz towaroznawstwo:
- papier wizytówkowy
- folder do embossingu kropeczki
- wykrojnik Die-namics - border serduszka + ażurowe serduszka
- bazy kartek i koperty


- Glossy Accents – używam namiętnie, niestety na zdjęciu nie widać, że czerwone serduszka ślicznie błyszczą




2 komentarze:

  1. Pierwsze koty za płoty, czekam na następne wpisy!
    Kartka śliczna, też chcę taką, no może podobną.

    OdpowiedzUsuń
  2. brawo!
    uwielbiam blog Basi więc i u Ciebie będe szukać świetnych inspiracji i miłych opowieści:)

    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń