niedziela, 16 czerwca 2013

Notes dla Taty

Zastanawiałam się czy mężczyźni używają notesów, ale stwierdziłam, że taki na biurko z wyrywanymi kartkami to się chyba przyda.

A zatem przygotowałam notes dla mojego Taty.



Mój blog z założenia miał być "wyzwaniowy" więc starałam się spełnić kryteria dwóch wyzwań:

Mapka kartkowa nr 32 na ScrapMap -nie znalazłam zakazu użycia mapki jako notesu więc mam nadzieję, że mnie nie zdyskwalifikują oraz

"Wyzwanie  holenderskie" na blogu Scrapowy Pas Startowy - niezłą dziewczyny nazwę wymyśliły.

4 komentarze:

  1. hmmm taki morski;)Twoja mama niegdyś wspominała że tato kocha morze...więc z pewnością sie spodoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny notes :) Serdecznie dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się prostota tej karteczki i połączenie wzorów "pirackich" - jak to określił mój syn.

    Dziękuję za udział w wyzwaniu SPS

    OdpowiedzUsuń