sobota, 14 czerwca 2014

Pierwszy album

Dziękuję za Waszą obecność i miłe słowa :).
Mam trochę zaległości z wizytami na Waszych blogach, bo na serwerze czytnika, z którego korzystam (feedly) był jakiś atak hackerski. Na szczęście wszystko już jest w porządku. Mam na liście przeszło 300 blogów więc nie byłam w stanie wszystkiego odtworzyć z pamięci.

Zostałam poproszona o zrobienie albumu, na osiemnaste urodziny z różnymi zdjęciami z dzieciństwa.
Efekt - no cóż naprawdę muszę potrenować i na przyszłość lepiej zaplanować kolejność naklejania, dziurkowania itp. Mimo wszystko chyba jednak nie jest tak najgorzej :).


 Tutaj zleceniodawczyni (matka chrzestna) 18 lat temu.



Ostatnia kartka z ramko-kieszonką na aktualne zdjęcie i  miejscem na wpisanie życzeń.


Nie pokazuję więcej środka, bo nie zapytałam o zgodę, a nie umiem "wymazywać twarzy". Może ktoś podpowie jak to się robi?

15 komentarzy:

  1. Oj, będzie miała Kasia wspaniałą i przpięknie wykonaną pamiątke :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny album!

    Też mnie zmartwiła nieobecność feedly... nigdzie indziej nie mam zapisanych swoich blogów :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tu sobie wygodnie usiadłam...bo skoro album, to będzie dużo oglądania, podziwiania...a tu tak szybko koniec;) No niedosyt czuję,bo zapowiadało się naprawdę fantastycznie:) To co pokazałaś baaardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny album! Też nie umiem "wymazywać" trwarzy, może ktoś podzieli się z nami tą umiejetnością. Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny album dziekuję za miły komentarz

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny i optymistyczny, szkoda że nie ma reszty. Co do wynazywania - najszybciej zaznaczyć owalem (w programie graficznym) i wyciąć albo zaznaczyć owalem i użyć filtr rozmycia :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy album wcale nie wygląda jak pierwszy:) Też żałuję, że nie można zobaczyć więcej stron. Okładka i te strony, które pokazałaś są świetne!!! Iza, czy brzegi okładek oklejałaś taśmą dekoracyjną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to taśma, pomysł z sieci - niestety nie pamiętam, gdzie pierwszy raz to widziałam :).

      Usuń
  8. Bardzo mi się podoba, będzie śliczną pamiątką:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to ja Wam zdradzę sekret - wymazuję twarze w programie do obróbki zdjęć - photo scape. Obrabiam wszystkie swoje zdjęcia, bo mam bardzo kiepski aparat. Jest tam taka opcja, można całe otoczenie lub samą twarz, a przy okazji podrasować zdjęcia. Albumik piękny!

    OdpowiedzUsuń
  10. jej śliczny, poproszę o więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super albumik! piękne wykoannie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z tym, że na pierwszy to on nie wygląda:) Pięknie kolorowy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy?! chyba ktoś tu nas kokietuje! :-) Wyszedł super!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna pamiątka!!! Do obróbki zdjęć polecam prosty program photoscape :)

    OdpowiedzUsuń