czwartek, 3 lipca 2014

Ostatni dzwonek

Tydzień minął zanim się obejrzałam!
A tu już jutro zaczyna się najfajniejsza impreza Wrocławia ;) IV Dolnośląskie Letnie Warsztaty Craftowe.
Cóż było robić, bo bardzo późnym powrocie z pracy zabrałam się za identyfikator:


Mała, lekka plakietka - coby mi się koszulka nie wywijała, bo jak co roku będzie upał!
Mam nadzieję z kilkoma z Was spotkać się "w realu" - a zatem do zobaczenia!

PS. A co tam, zrobiłam to zgłoszę, może jakieś nagrody za uczestnictwo będą :) -
Wyzwanie specjalne - IDENTYFIKATOR na IV DLWC

18 komentarzy:

  1. świetny pomysł :) choć dopiero po bliższym przyjżeiu widzę że to nie.. globus ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))) wiem, zdjęcia są fatalne

      Usuń
    2. Ewelinko, kilka scrapowych imprez i sama zobaczysz, że to nie globusy :D

      Usuń
  2. Fajny pomysł, powodzenia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie , że TAM będziesz. ja w sumie mam niedaleko ale termin mam zajęty....

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny identyfikator :) Fajnie masz że jedziesz

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy identyfikator. :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety, w tym roku dolnośląskie odpada z moich wakacyjnych planów:( Ale czekam na relację:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowy identyfikator, powodzenia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosty, gustowny identyfikator. Moim zdaniem ma też jeszcze jedną, ważną zaletę - jest bardzo czytelny :) łatwo będzie można rozpoznać Cię Izo :))
    Życzę udanej imprezy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że bawiłaś się wyśmienicie. Identyfikator bardzo pozytywny, więc na pewno tak :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Izo, fajnie było Ciebie spotkać! Dzięki, że mnie zaczepiłaś :) bo ja to taka nieśmiała i skromna jestem, że nie zawsze podchodzę do ludzi pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny, czytelny identyfikator :)

    OdpowiedzUsuń
  12. słodki :) czekam na pudełko ;)

    OdpowiedzUsuń