niedziela, 13 lipca 2014

Wrocławski zlot - niedziela KARTKI

Całą zlotową niedzielę spędziłam u Ayeedy, na 2 warsztatach mediowych. To już u mnie tradycja, uwielbiam te zajęcia. Za każdym razem nowe produkty i nowe triki ;).

"KARTKI I MEDIA":

Przepis nr 1 - maska/pasta strukturalna + mgiełka
W trakcie pracy.
Niektóre kartki były już na tym etapie tak ładne, że strach było piskać kolorowymi mgiełkami ;)


I efekt finalny ( w domu dołożyłam ramkę ) - w realu te fiolety tak bardzo się ze sobą nie kłócą ;):



Przepis nr 2: farbki, stemple, maski

Tu z Ayeedą, zdjęcia z warsztatów zrobiła Agnieszka.



Na zajęciach zdążyłam zrobić tylko tło, niestety wszystko musi zawsze trochę przeschnąć przed kolejnym etapem:


Bardzo nie podobało mi się, że się porozmazywało - cały czas staram się pogodzić z tą nieprzewidywalnością jeśli chodzi o mix media ;). Postanowiłam jakoś sobie z tym poradzić i w domu zrobiłam taką kartkę:



Pozdrawiam wszystkich serdecznie dziękując za komentarze i odwiedziny :).

16 komentarzy:

  1. Bardzo ładne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ świetnie wybrnęłaś w tym tle :) niesamowita jestes!!
    no a kartka na pierwszych fotkach...mistrzostwo!!jest cudna!!
    ale sie dzieje!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowe mediowe kartki!!! Chyba trochę zazdroszczę Ci tych warsztatów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te mediowe kartki-zwłaszcza ta druga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Twoje karteczki i Twoją rękę do nich. Śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe karteczki, pięknie Ci to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ super efekty! ta druga totalnie zakręcona, taka mega pozytywna, ale obydwie piękne !

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wszelkie takie warsztaty!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, ale musisz się przyzwyczaić, ze w zabawie z mediami efekt końcowy jest nieprzewidywalny.

    OdpowiedzUsuń
  10. wow!!! obie piękne, ale druga nieziemska :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj wantastyczne kartki bardzo mi się podoba pierwsza te wszystkie dodatki ładnie ułożyłaś

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, ale fajowo Ci wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne kartki! Ale się rozwijasz, dziewczyno!

    OdpowiedzUsuń