poniedziałek, 6 lipca 2015

Cynkowanie na gorąco :)

Jak co roku w pierwszy weekend lipca we Wrocławiu odbyły się Dolnośląskie Letnie Warsztaty Craftowe. Było wspaniale i potwornie gorąco. Tym razem po raz pierwszy gościliśmy we Wrocławiu Cynkę - tutaj relacja z warsztatów, która jadąc do Wrocławia napotkała reklamę"Cynkowanie na gorąco" :).
Było fantastycznie, niesamowita atmosfera i wspaniale zmotywowana grupa, dosłownie pracująca w pocie czoła - przynajmniej ja :). Po niecałych 2 godzinach pracy - w międzyczasie robiliśmy jeszcze zbiorowe zdjęcie - każdy zrobił kartkę i pudełko. No prawie - nie zdążyłam nakleić na bazę, ale to naprawdę drobiazg.



15 komentarzy:

  1. Piękny efekt tych warsztatów :-)))Koronka i tiul dodały lekkości kompozycji :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca :) Ależ Ci zazdroszczę pobytu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Była, widziałam, potwierdzam.
    Wreszcie Cię namierzyłam, ciociu numer 2 ;)
    Pozdrawiam i liczę, że jeszcze się spotkamy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna kartka! Warsztatów zazdroszczę, też bym chciała... :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna kartka. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka!! Chciałabym chociaż raz uczestniczyć w warsztatach, ale u nas nic się nie dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale superowe ... a ja nie dotarłam w sobotę roztopiłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna kartka! Też byłam na warsztatach z Cynką, więc wiem że to czysta przyjemność!
    Przy okazji poproszę o maila z Twoim adresem, bo chciałabym wysłać gotową kopertę do Ciebie.
    Lucyna- Lula
    marynowskal@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny komplet, kolory, koronki, kwiaty wszystko razem zjawiskowe:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeurocza karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwycająca - podziwiam kompozycję kwiatową i w ogóle całość do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obłędna, każdy detal zachwyca!

    OdpowiedzUsuń