sobota, 18 lipca 2015

Wymiany dwie :)

Na wstępie bardzo dziękuję za komentarze :).

Jakiś czas temu trafiłam na blog ArtGrupy ATC, zdecydowałam się zapisać na wymianę ATC, o czym pisałam tutaj. Dzisiaj chciałabym pokazać jaki śliczny kartonik do mnie trafił od Mrumru.

Pewnie wiecie, jak trudno fotografuje się błyszczące elementy więc powiem tylko, że w realu jest po prostu śliczny.
Wymianka bardzo mi się spodobała i przy najbliżej okazji zapisałam się na kolejną , tym razem koperty.
Znowu miałam szczęście w losowaniu i moją wymiankową parą została Lula. Wiedziałam, że dostanę cudną kopertę, bo Lula zrobiła swoją zanim ogłoszono pary, ale takiej zawartości to się naprawdę nie spodziewałam:


Śliczna karteczka ubrana była w fantastyczną kopertę:



Przyznaję, że nie jestem amatorką blogowych wymianek i łańcuszków, ale ta formuła bardzo mi się podoba. Szczerze wszystkich zachęcam - niesamowita okazja do poznania nowych blogów i technik.


Na koniec nieskromnie dodam, że moje debiutanckie ATC zostało wybrane jako praca miesiąca. Dziękuję bardzo za taką zachętę.


4 komentarze: