sobota, 29 grudnia 2018

Grudniowe wyzwania

W trakcie Świąt zrobiłam brakujące prace na zabawy kartkowe.
Do Uli, ponownie wykorzystałam mapkę z kwietnia, jak to już u mnie bywało, mapkę lekko dostosowałam do swojej wizji. Nie pamiętam kiedy zrobiłam kartkę bez jednego wykrojnika :).


Do Inki liftowałam piękną kartkę Zofiko. W przyszłym roku spróbuję zrobić choinkę z papierowych rureczek, na razie jednak mniej oczywiste nawiązanie.


Święta spędzałam u mojej mamy: barbaratoja.blogspot.com, korzystając bez ograniczeń z jej zapasów :), skończyłam więc zaczęty arkusz papieru taką oto karteczką:


11 komentarzy:

  1. Piękne karteczki ! A to niespodzianka!
    Kolejny rodzinny twórczy duet :-)Fajnie jest mieć takie same pasje w rodzinie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznosci Izuniu :) najlepszego na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękności! Podziwiam!
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie karteczki wyszły pięknie !Szczęśliwego Nowego Roku Izuniu !

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki!
    Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie kochana :) mówisz, że Basia to Twoja mama??? hehehe... Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki :)
    No proszę jak fajnie mieć kogoś bliskiego, z którym można wspólnie potworzyć i kreatywnie spędzić czas!
    Wszystkiego najpiękniejszego w Nowym 2019 Roku życzę, realizacji planów spełnienia marzeń i wiele czasu na przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
  9. Basia to Twoja mama Izo?! Ale fajnie 😃
    Sliczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń