sobota, 8 grudnia 2018

Wymianka u Uli

Oprócz całorocznej zabawy kartkowej, Ula zorganizowała wymiankę.

https://kulskowo.blogspot.com/2018/10/734-wymianka-kartki-bn-2018.html

Moją parą została Tesa57.
Bardzo szybko dostałam przesyłkę, ale czekałam na weekend, aby zrobić zdjęcia przy świetle dziennym. A teraz lista prezentów:
Piękna kartka - uwielbiam dostawać ręcznie robione kartki, zwłaszcza, gdy ktoś robi je zupełnie inaczej niż ja :)


Słodycze, herbatka, serwetki i zakładka:


A dodatkowo śliczne woreczki, podkładki i bombeczkę:


Na takim tle moja przesyłka wypada raczej słabo, wyszedł mój kompletny brak doświadczenia wymiankowego, bo wysłałam tylko to co było na liście obowiązkowej.  Dla Teresy zrobiłam kartkę bombkę:


dodałam słodycze i przydasie:


Pozdrawiam serdecznie wszystkich, którzy dobrnęli do końca ;)

9 komentarzy:

  1. Piekne podarki Mikołajkowe poleciały w obie strony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się wzajemnie obdarowałyście, a Twoja kartka - bombka jest cudna!
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale obdarowałyście się wzajemnie :) dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię wymianki świąteczne. Urocza jest Twoja kartka!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała karteczka bombka!! Wspaniała wymianka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mysle ze Twoja cudna kartka Izo rekompensuje brak doswiadczenia w wymiankach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem, czy mi się uda, ale chciałabym, zliftować Twoją bombkową kartkę, Izo, dla Rogatego, mogę?

    OdpowiedzUsuń