środa, 8 maja 2013

Gdzie się podział kwiecień ?

Zanim się obejrzałam z bloga zrobił się miesięcznik. Muszę reagować, aby nie stał się kwartalnikiem. Jakoś nie ciągnęło mnie ostatnio do komputera.

Sezon komunijny w pełni więc zrobiłam kilka karteczek - czy jest dowód rzeczowy w postaci zdjęć - no cóż tylko dwie prace się załapały... rozgrzeszam się jako neofitka w świecie blogowym.

Znajomy poprosił mnie o zrobienie dwóch kartek z okazji I Komunii Świętej dla sióstr bliźniaczek. Dla jednej z dziewczynek zleceniodawca jest chrzestnym więc kartka miała być większa ... A5.
Postanowiłam potraktować ten format jak wyzwanie, choć z początku zaniemówiłam - co bardzo rzadko mi się zdarza ;).

Powstała taka kartka:


Kwiatki były dość przestrzenne więc wyprodukowałam proste pudełko:



Dla drugiej dziewczynki przygotowałam karteczkę z tych samych papierów, po komentarzu mojego głównego konsultanta :) muszę ją nazwać torcikową (trochę przesadziłam z piankami 3d):


Bardzo dziękuję za komentarze, tym bardziej miłe, bo niespodziewane.





4 komentarze:

  1. Pani neofitko!!!litości!!!tworzysz takie cuda a nie raczysz nas fotkami??!!

    piękne a torcikowa zachwycająca:)i pudełko...wspaniały pomysł!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne!!! szczególnie te kwiaty wyłaniające się :) nie przejmuj się = mi czas też tak pędzi :)
    P.S. będziesz na DLWC? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń