czwartek, 14 listopada 2013

Kartki świąteczne i mała zabawa.

Muszę się przyznać, że lubię "zużyć" konkretny wzór papieru w jednym sezonie. Wysyłam sporo kartek i nie chciałabym, aby rok po roku ktoś dostał kartkę z tego samego papieru - no cóż taka moja słabość.
A zatem konsekwentnie krateczki.



Ostatnia z kartek to próba liftu pięknej kartki Joanny - w oryginalne poisencje z papieru czerpanego u mnie z wyczerpanego, bo tyle razy je odrywałam i przyklejałam na nowo.


Celowo nie podaję odnośnika do oryginalnej pracy - pierwsza osoba, która w komentarzu wklei link do bloga Joasi - specjalistki od pięknych róż z papieru czerpanego, dostanie ode mnie wycinanki, które użyłam w kartce ( po 5 szt z każdego wzoru).

Pewnie tego nie widać, ale jest ich tam całkiem sporo (z zestawu z wiankiem wykorzystałam tylko tę małą gałązkę, ale mogę wyciąć całość) :

http://swiatpasji.pl/sklep/environment/cache/images/300_300_productGfx_80c8ae954d00f0feeda2b2e6bcac0585.jpghttp://www.scrappasja.pl/galerie/w/wykrojniki-b146-pine-bra_4628_k.jpgCTFD3025 Folder do embossingu ( 10.5cm x 15cm) - Twinkle



Zachęcam,wystarczy wpisać informacje, które podałam w wyszukiwarkę i powinno się udać - sprawdziłam :).

7 komentarzy:

  1. Śliczna ta kartka z świątecznym okienkiem!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Chodzi o tę karteczkę:
    http://joannakrog.blogspot.com/2013/11/mikoaj-santa.html
    Twoja kartka jest też bardzo ładna:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ech, spóźniłam się ;-), a wiedziałam hehe
    fajnie Ci wyszły karteczki - szczególnie podoba mi się pomysł z gwiazdkami w okienku - super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czadowe karteczki :)) ja sama lubię co roku używać innych papierów żeby się nie powtórzyły :) I do tego patrze jakie masz czadowe wykrojniki no, no może się uśmiechnę po jakiś ;) Buziaki !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możemy sobie kiedyś zrobić wycinankową imprezę :).

      Usuń
  5. Śliczności!!! Gałązka choinkowa mnie zaintrygowała. A szyszeczki skąd? Co do papieru to też zaczynam męczyć papiery które mam pod ręką aż nie zużyję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kartki, szczególnie dwie ostatnie!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń