wtorek, 8 kwietnia 2014

Liebster award

Eliza Art nominowała mnie dzisiaj wyróżnienie LIEBSTER award



Moje zadanie to odpowiedź na pytania: 
1.ulubiona pora roku: wiosna 
2.morze czy góry: morze 
3.samochód czy rower: samochód (ale jako pasażer ;)) 
4.denerwują Cię pytania: o sprawy osobiste - od obcych ludzi
5. rodzina to... : Ci, na których mogę polegać

Jestem straszną łamaczką łańcuszków więc nie podam dalej. Mam nadzieję, że zostanie mi to wybaczone :).

Zachęcam natomiast do wizyty na blogu Eliza Art - hand made, znajdziecie tam przepiękne prace wykonane techniką pergaminową i quilling.

5 komentarzy:

  1. Wyróżnienia są fajne, ale ja także miałam już dość tych wszystkich pytań.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, podobnie bym odpowiadała:) Gratuluję wyróżnienia:)
    Dziękuję że zawsze znajdujesz dla mnie czas i wpadasz z dobrym słowem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Również wolę morze niż góry. I chyba też samochód- choć rower uwielbiam, chyba po prostu z tego względu, że szybciej wszystko można załatwić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, to fajne wyróżnienie!!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze raz gratuluję wyróżnienia pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń