sobota, 12 lipca 2014

Wrocławski zlot - sobota

Imprezę zaczęłam od soboty, w piątek po pracy byłam zbyt wykończona - dzisiaj troszkę żałuję ;).
Po raz pierwszy załapałam się na grupowe zdjęcie - w poprzednich latach w trakcie jego robienia uczestniczyłam w warsztatach. Zdjęcie autorstwa Małgosi.


Pierwsze warsztaty u ScrapMana "Tagbook w pudełku".


Świetny patent na zapięcie albumu grubaska - żabki do firanek (muszę tylko bardziej zacisnąć końcówki, aby łańcuszek nie spadał). Mariusz bardzo chętnie dzielił się radami jak "domowymi" sposobami uzyskać podobny efekt jak przy użyciu markowych produktów. Warsztaty w przesympatycznej atmosferze, ale nie było szans na zrobienie całego albumu w 2 godziny, o pudełku nie wspomnę ;). Oklejona baza albumu, okładka i mnóstwo dobrych rad :).

Później "Ramka na blejtramie" u Enczy.


Po zrobieniu tła, zaliczyłam poważny kryzys twórczy, na szczęście dzięki Ani wszystko się dobrze skończyło ;). Z warsztatów Enczy nikt nie wyjdzie bez skończonej pracy!
Zachęcam do odwiedzenia profilu Ani, dziewczyny zrobiły prawdziwe cuda: Handmade by Encza na FB
Bardzo podoba mi się zdjęcie, które mi zrobiła - jestem naprawdę zaskoczona, bo całym dniu w takim upale nie wyglądałam najlepiej :)


PS. Poszerzyłam główną kolumnę, aby mieściły się większe zdjęcia - dajcie proszę znać czy nie przesadziłam

10 komentarzy:

  1. Zacznę od tego, że powiększone zdjęcia to bardzo dobre posunięcie:) Bez dodatkowego kliknięcia można obejrzeć je dokładnie.
    Efekty warsztatów cudne i widać, że wykorzystałaś wspaniale ten czas! I albumik i blejtram bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie powiększenie kolumny wyszło na plus!!jest przejrzyście a zdjecia bez klikania pokazują szczegóły :)
    to Twój własnoręczny tag??jestem pod wrażeniem,właśnie takie prace uwielbiam-jakby z poprzedniej epoki,naturalne a Twój jest po prostu piękny!!i ten blejtram...brak słów...tło idealnie oddaje urok Waszej fotki a każdy element dopełnia całości...współgra jak nie wiem!! pozostaje mi tylko pogratulować Izo kochana tak wspaniałęgo postępu w Twej twórczości od zarania blogowania :):):) jestem ZACHWYCONA (okrzyk radości) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za wspaniały komentarz :)
      Trudno tu jednak mówić o postępie, bo na warsztatach to jest praca zespołowa = nieocenione rady instruktora + atmosfera tworzona przez uczestników + ja :)

      Usuń
  3. Izo, świetnie się, że się poznałyśmy!
    Blog z szeroką kolumną tylko zyskał! Zresztą u mnie też szeroko i zdjęcia duże.

    Co do Twoich dzieł - wyszły cudowne i tag, i ramka! Zgadzam się w pełni, ze 2 h na warsztat - to zdecydowanie mało :(

    PS. Wiem, ze jesteś też z Wrocławia, dlatego zapytam, czy nie chciałabyś na weekend (20.07) skoczyć do Wałbrzycha - będziemy z koleżankami quillingować i poznawać jakieś nowe sztuczki+spróbujemy wybrać się do Książa? Jakbyś miała ochotę, daj znać :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Blejtram jest piękny! Tag również robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Większe zdjęcia prezentują się wspaniale :) Twoje prace także.

    OdpowiedzUsuń
  6. Poszerzona kolumna to strzał w 10-tkę :) Teraz prace pięknie prezentują się i całość jest taka przejrzysta...
    Tagbook genialny, a blejtram zachwycił mnie - cudna kolorystyka!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz wiem dlaczego tak mało widać Cie było na zlocie.
    Byłaś chyba na wszystkich najlepszych warsztatach. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale poszalałąś warsztatowo a efekty tych szaleństw wyśmienite- zw łaszcza blejtramik i zabawa z mediami bardzo mi się podobają : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że szalałaś na zlocie! I dobrze! Wspaniałe prace!

    OdpowiedzUsuń