niedziela, 21 września 2014

Wyniki

Dziękuję za życzenia udanego urlopu, spełniły się w 100%.

A teraz do rzeczy ;).
Użyłam popularnego programu Random (niestety nie umiem wkleić tylko wyniku ;)). Komentarze ponumerowałam zgodnie z kolejnością wpisu.



Jako druga wpisała się a.le kartka.

Postanowiłam wylosować jeszcze 3 nagrody pocieszenia po10 wycinanek.

7 - Anielique2
13 - kasia2311251117
5 - GosiaMachynia2

Napiszcie co wybieracie :).

Jeśli nie macie ochoty na rozbieranie moich prac na czynniki pierwsze, dajcie znać czego Wam potrzeba np. serwetki, banerki, ażurki, listki, ramki itp., a ja postaram się wybrać dla Was coś ładnego.



9 komentarzy:

  1. O rany, random mnie wylosowal! Hura!!! Dzięki Izo za zabawę:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się,że wróciłaś wypoczęta:)
    GratulujÄ™ wylosowanym:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jejku, nie wiem dlaczego nie wyświetlił mi się ten post w liście aktualności :/ Dziś wchodzę z ciekawości i widzę taką miłą wiadomość, mam nadzieję, że się nie spóźniłam. Kochana, ja to ze scrapkami nigdy nie miałam do czynienia, więc nie wiem co by mi się mogło przydać, a z chęcią spróbuję z nową techniką :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojacie, gapa ze mnie :) Mam nadzieję, że nie jest za późno - naskrobałam maila :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A raczej chciałam go naskrobać, ale nie widzę adresu :))

      Usuń
  5. Izo , a gdzież Ty się podziewasz??Brakuje mi Twoich wpisów :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo ale fajnie to będzie okazja się spotkać :)))

    OdpowiedzUsuń