wtorek, 21 października 2014

Miłe wyróżnienie

Honorata znana jako Fioletowa Żyrafa wyróżniła mnie nagrodą Liebster Award.
Takie wyróżnienia są miłe, ale, jak już kiedyś pisałam, nie lubię nikogo wyznaczać.

Na pytania z przyjemnością odpowiem.

Kawa czy herbata?- kawa, ale dobra herbata od czasu do czasu to i owszem

Książka czy film? - i znowu na niezdecydowaną wyjdę ;), ale chyba książka - jak wciągnie to czytam do rana

Rower czy samochód? - samochód (jako pasażer ;))

Lato czy zima? - zima, ale taka mroźna i biała

Psy czy koty? - jeśli fajny zwierzak to nie ma znaczenia

Słodkie czy słone? - słone - chyba, że domowe ciasta to wtedy słodkie ;)

Miasto czy wieś? - miasto

Kupione czy zrobione? - zrobione, ale elektronikę to wolę ze sklepu

Góry czy morze? - morze

Oszczędność czy rozrzutność? - rozrzutność ;)

Spodnie czy sukienka?
- uwielbiam sukienki, ale oczywiście na co dzień biegam w spodniach.

Jak widać z niektórymi wyborami to duży problem miałam :).

Jeśli znajdą się jeszcze tacy, którzy nie znają Fioletowej Żyrafy - to koniecznie muszą odwiedzić jej blog :).

7 komentarzy:

  1. hehea ja lubię czytać o tak niezdecydowanych człowiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie poczytac:-) Najbardziej zaskoczył mnie wybór zimy, chyba jesteś w mniejszosci;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za tę książkę już Cię lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubię taką zimę, bardzo lubię, dziękuję że odpowiedziałaś na moje pytania, pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też kawiara ;) Z przyjemnością bliżej Cię poznałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też kocham sukienki, ale na co dzień latam w spodniach...;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana kiedy planujesz wielki powrót blogowy hęęę?? Buziak w ten mroźny poranek przesyłam :*

    OdpowiedzUsuń