czwartek, 16 lipca 2015

Album komunijny - mocno spóźniony


Jak dostałam odbitki z pierwszej rocznicy zeszłorocznego święta, to się zmobilizowałam :). Jakoś mnie do albumów nie ciągnie, to znaczy do oglądania to i owszem, ale z produkcją mam niejaki problem. Miałam bardzo dużo zdjęć - album właściwie się nie domyka ;), dlatego zdecydowałam, że będzie skromnie.






Do tego pudełko i folder na płytę i zdjęcia, które nie zmieściły się w albumie:



Pomysł na ozdobienie stron albumu Doroty_MK - bardzo dziękuję :)

17 komentarzy:

  1. Piękny pamiątkowy album, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszedł :-))) Wspaniała oprawa dla zdjęć i pamiątka :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny - taki nieprzesadzony! Baaaaaardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Wzruszająca pamiątka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, elegancki idealny na fotki z tej uroczystości:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny albumik. Taki dziewczęcy a zarazem elegancki, uroczy po prostu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Album jest cudny, wspaniale go ozdobiłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny ten albumik, wspaniała pamiątka! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach, ja się nawet nie przyznaje jak długo już planuję jakiś album stworzyć :) Twój wygląda pięknie - podoba mi się połączenie papierów, a to wcale niełatwe zgrać wszystko tak, żeby jeszcze zdjęcia się dobrze prezentowały :) Tobie się zdecydowanie udało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie i z klasą! Skromne acz eleganckie strony pieknie eksponują zdjęcia - czyli to co najwazniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Elegancko i dostojnie - pięknie!

    OdpowiedzUsuń