sobota, 20 lutego 2016

Wielkanocny start

Autorka bloga Biżuteryja zaproponowała zabawę wielkanocną 9 kartek w 9 tygodni. Nie chciałam narzucać sobie terminów więc nie zapisałam się "oficjalnie" do zabawy, ale bardzo podobają mi się wytyczne. Toteż w swoim tempie ;) nadrabiam kolejne tygodnie zabawy. Dzisiaj pęknięta skorupka i trawa.


Kwiatki według kursu Kasi Quilling - Się Kręci - no troszkę oszukałam i użyłam gotowych pręcików :).


Kartkę zgłaszam na wyzwanie AltairArt

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiTKuDYavPVljQ0QYdnuDA2udLEDB284qx5Iew4tzwOCsHq_gtWkK-uz2Ty0-ISRXZW_TZpwc0zbDqBOn17a-dv3-ATMTBpceuK3mN6PecCbuHu80V82iDkzFo-4Rnh4FPMYLIUMTAt9HoA/s320/de.jpg

21 komentarzy:

  1. Bardzo mi miło, że Cię zainspirowałam, kartka prezentuje się rewelacyjnie, mam słabość do "drewnianych" elementów w pracach. Trzymam kciuki za wyzwanie i serdecznie pozdrawiam. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo elegancka karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ciemne deskowe tlo jest idealne dla jasnej jajeczkowej kompozycji :-))) Faktura jajeczek zachwycajaca :-))) Gratuluje wygranej rozdawajki u Aisab, jeszcze nie wiesz co cie czeka ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Start i to jaki udany! Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te jajeczka są świetne, zresztą cala kartka się bardzo ładnie prezentuje :) Aż chyba się zmotywuję i zacznę coś Wielkanocnie działać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie prezentuje się wielkanocna kompozycja na deseczkowym tle i te kwiatki - bomba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Deski jak "żywe"!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna karteczka! Skorupki wyszły ekstra!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo oryginalna! Świetna!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :)) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna! Podziwiam quillingowe kwiatki :) Bardzo ciekawie wygląda faktura na skorupkach pisanek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietna czasem mniej znaczy lepiej , super spękane jaja!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo, bardzo mi się podoba. Super.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękną karteczkę stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne te twoje deseczki! bardzo fajna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kolory i kompozycja!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super kartka, ciekawie połączyłaś dodatki na niej :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna, ciepła kolorystyka i świetnie zakręcone kwiatki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń