piątek, 30 września 2016

Dzień chłopaka

Aż wstyd się przyznać, ale troszkę się nam w pracy zapomniało więc akcja ruszyła dopiero w czwartek. W tym roku koleżanka wymyśliła kupony Lotto (niestety już bez kumulacji) i zdrapki. Ja wzięłam na siebie koperty - oj nie miałam ci ja koncepcji tak na ostatnią chwilę, ale na szczęście Pinterest pomógł i dał miłą panią i pomysł na treść taga też :).


Praca zdecydowanie dla mężczyzny i bez kwiatka więc zgłaszam na wyzwanie:

http://www.altairart.pl/2016/09/wyzwanie-9-meska-praca-bez-kwiatow.html#h=659-1475182390846

19 komentarzy:

  1. Koperty bardzo pomysłowe i świetnie wykonane!
    Często taka praca "na już" bardzo mobilizuje i daje super efekty.
    Mam nadzieję, że Panowie zadowoleni i podzielą się ewentualną wygraną ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ,takie z pazurkiem .... kobiecym ;-))) Fantastyczne kolory i grafika :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na miejscu panów byłabym zachwycona prezentem w takim cudnym opakowaniu:))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo pomysłowa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowa, lubię Twoje prace zawsze są oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetnie ozdobione koperty. Takie sexy i na dodatek z lodem 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Extra robota:) seksowna i zabawna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dla swojego chłopaka na dzień chłopaka oczywiście zamówiłam fajny gadżet z https://4gift.pl który zarazem był bardzo oryginalny. Najlepsza byłą jego mina i te wielkie zaskoczenie jak zobaczył co dostał. Teraz jestem ciekawa na jaki pomysł on wpadnie na dzień kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  10. najfajniejsze prezenty to są te praktyczne bez dwóch zdań :) dlatego ja chce mojemu chłopakowi zamówić buty sportowe https://butymodne.pl/ , ponieważ interesuje się biegami, generalnie uprawia sporty więc będzie to strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Często jest tak, że niestety ale nie wiemy co kupić naszym facetom na prezent. Ja w ostatnim czasie kupiłem mojemu mężczyźnie bardzo fajną papierośnicę https://forhim.pl/22-papierosnice i widzę, że ten prezent bardzo mu się spodobał.

    OdpowiedzUsuń