piątek, 2 lutego 2018

Wyzwanie u Uli styczeń 2018

Jak zobaczyłam, że taką fajną mapkę Ula wymyśliła to postanowiłam wrócić do zabawy. Troszkę mi się napis "obsunął", ale inwencja twórcza była silniejsza od wytycznych ;). Oto ekspresowa karteczka z archiwalnych papierów, które muszę w końcu zużyć - a dlaczego?, aby zrobić miejsce na nowe :).


Cytat:
- Kochanie powinnam "chlapnąć" białą ecoliną na karteczkę?
- Nie wiem, jak zobaczę to Ci powiem .
                                                                     ... no cóż na brak wsparcia nie mogę narzekać :)

15 komentarzy:

  1. I dobrze,że chlapnęłaś -efekt delikatnego śniegu jest :-) Fantastycznie zestawione wzorzyste papiery i kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna interpretacja! Wyszła śliczna karteczka :) Chlapać jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna , jelonek uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza karteczka!
    Ja już stwierdziłam, że powinnam robić kilka kartek równocześnie, aby zrealizować wizję każdego z domowników ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszła Twoja karteczka .Świetnie połączyłaś wzorki .

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka piękna, nawet bez ecoliny!
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się Twoja interpretacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie nieoczywiste kolorki- kochanie przynajmniej zainteresowanie wykazuje, moje kochanie wydaje się z siebie jęk zawodu jak widzi,że bawię się nożyczkami:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna - wspaniała kolorystyka!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza, klimatyczna kartka. :)
    Pozdrawiam ciepło. ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Klimatyczna, delikatna kartka. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń