poniedziałek, 2 lipca 2018

Eksperyment kolorystyczny

W miniony weekend we Wrocławiu bawiłam się na 16 Dolnośląskich Warsztatach Craftowych. Co roku staram się przetestować coś nowego lub kogoś ;). Zapisałam się na warsztat do Kingi Bednarz-Zabiegały /kigabet vel Ki/ Kartka w dwóch kolorach (kontrast).

Na miejscu zrobiłyśmy kartkę fioletowo-żółtą.


Drugą Kinga "zadała do domu", bo nie było wystarczająco czasu. Do wybory był zestaw czerwono-zielony i pomarańczowo-niebieski, miałam próbować nowych rzeczy wiec wybrałam drugi zestaw. Przyznam, że sama nie wiem co myśleć ;).


18 komentarzy:

  1. wyszło pięknie :) ja bym tylko nie bała się odważniej "chlapnąć" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ! Do mnie jednak bardziej przemawia fioletowo-żółte zestawienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwa zestawienia kolorystyczne są super energetyczne i bardzo fajne. Warto czasem wyjść poza ramy :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie śliczne!! Fajne połączenia kolorystyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt Twoich kolorystycznych eksperymentów jest wspaniały - obie karteczki bardzo mi się podobają :-)
    Szczerze podziwiam takie próby, bo ja nie mogę wyjść z moich szarości...
    Cieplutko pozdrawiam, Izuniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie wyszły świetnie! Ja moje zadanie domowe wykonam dopiero po powrocie z urlopu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie są świetne! DWC były super :)

    https://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki świat mały. Również dobrze bawiłam się na tym spotkaniu.
    Stworzyłaś dwie piękne prace :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Po pierwsze to zazdroszcze Izo warsztatów:) hehe moze i ja kiedys sie odważę :) a po drugie to prace swietne! Oba zestawienia kolorystyczne odważne ale ciekawe :) gratuluje tego ze próbujesz czegos nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kartki ,i tło i kompozycja. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie obie wersje są super :) Lubię połączenie niebieskiego i pomarańczu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Warsztatów zazdroszczę ;) Kartki świetne! Fioletowo-żółta to mój faworyt ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zadanie domowe wykonane świetnie! A i żółto-fioletowa stworzona pod okiem fachowca jest super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne kompozycje kolorystyczne! Do odważnych świat należy, nie bój się kolorów, bo radzisz sobie doskonale:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Zobaczyłam najpierw kartę we fioletach i bardzo mi się spodobała ,ale ta w turkusach oczarowała mnie zupełnie .Piękne karty ,wspaniała kompozycja , gustowne dodatki i kolorki. Lubię mediowe plamki w Twoim wykonaniu .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń