środa, 8 maja 2019

Księga Gości

Na początek pozdrawiam wszystkie fanki fioletu, dziękując za miłe komentarze :).
W dzisiejszym poście okładka Księgi Gości na ślub mojej koleżanki, ze względu na narzeczonego ograniczyłam kolor różowy ;). Chciałam jeszcze naokoło podoklejać perełki, ale bałam się, że z tej płóciennej okładki będą odpadać więc sobie darowałam.


W środku czarne karty, goście będą się wpisywać złotym pisakiem. Format 20/20 uważam za bardzo trafiony,  ja na przykład zawsze mam problem na weselach, aby zagospodarować te duże formaty tylko przy użyciu długopisu.

16 komentarzy:

  1. To będzie cudowna pamiątka dla Młodej Pary :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie - delikatnie, pastelowo i elegancko! :) Format 20x20cm jest w sam raz moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wykonana księga, śliczna okładka, pamiątka będzie cudowna :) Izunia napisz mi skąd tekturki z imionami i datą, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie ukwiecona :) będzie miłym zaskoczeniem dla Młodych i gości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kwiatki i delikatne napisy nadają lekkości :) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się prezentuje Twój upominek Izuś!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie stronę udekorowałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale udekorowałaś okładkę!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna okładka! Bardzo elegancka i cudnie ukwiecona!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie ozdobiłaś tę okładkę.
    Kwiatuszki tworzą wyjątkowa udane bukieciki,
    a na płóciennym tle wyglądają czarująco:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo delikatnie i elegancko. Podoba mi się ta okładka!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne wykonanie, piękna kompozycja. Cudownie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, ślicznie ją ubralaś kwiatami 😍

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kartki <3 Super wykonanie GdzieWesele.pl Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń