niedziela, 9 sierpnia 2020

50-te urodziny Jarka

Okazuje się, że odosobnienie zabiło całą moją inwencję twórczą. Większość dużych imprez moich znajomych została odwołana i żadnych potrzeb kartkowych nie było.
Kompletnie nic nie robiłam, no może z wyjątkiem szycia maseczek. Był moment, że naprawdę mnie wciągnęło i wypróbowałam chyba wszystkie popularne modele :).
Dopiero pięćdziesiąte urodziny taty mojej koleżanki zmobilizowały mnie do działania - uwierzcie, po takiej przerwie nie byłam pewna, czy jeszcze potrafię ;).
Zatem dzisiaj karta z pudełkiem:



11 komentarzy:

  1. Oj potrafisz, potrafisz :) I to tak super po męsku - ja z męskimi pracami nie umiem się zmierzyć...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo męska kartka! Super!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No nareszcie :) Oj dałaś nam potęsknić za Twoimi pracami:) Super, że koleżanka Cię zmobilizowała. Fantastyczna praca, bardzo lubię Twoje poczucie humoru na kartkach ;) Tylko nam znowu nie znikaj na tak długo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Potrafisz ! I to jak wspaniale, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie sobie poradziłaś! Męskie elementy i kolory fantastycznie zestawione:-)
    Żebyś nie wybiła się z rytmu możesz tworzyć kartki w ramach akcji Marzycielskiej Poczty.
    Ja żałuję, że teraz nie mam na to czasu :-( Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha no Izo rewelka!
    O przekroczeniu 50tki swietny pomysł !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna karteczka 😍 no tak po przerwie trudno się zabrać do pracy, ale z czasem idzie coraz lepiej 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna karteczka, zaglądałam z nie pokojem, że Cie tak długo nie ma, dobrze, że wróciłaś :) Pozdrowionka serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale sobie poradziłaś! Super męski komplecik. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń