środa, 19 lutego 2014

Liftowanie wersja 2

Pierwszy raz usunęłam posta po opublikowaniu, spojrzałam na moją kartkę na monitorze i stwierdziłam, że kolory kwiatów nie pasują do siebie.
Oderwałam kwiaty, ułożyłam na nowo - nadal nie mam przekonania, ale kartka może nie przeżyć kolejnego demontażu ;).
Próbowałam odgapić, znaczy zliftować ;) piękną kartkę Bligu na wyzwanie Scrapgangu.



Wyciągnęłam nietkniętą archiwalną kolekcję UHK Winter Garden. Muszę zrobić przegląd papierów i zacząć używać to co mam na spodzie szuflady.

Bardzo dziękuję za miłe komentarze o kuferkach :).



11 komentarzy:

  1. Czasem dobrze jest coś zrobić drugi raz jak widać:) Fajna kartka. Pozdrowienia i zapraszam na candy

    OdpowiedzUsuń
  2. Lift bardzo przyjemny wyszedł:) Pięknie i elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się kartka podoba :) I nie wiedze żeby kwiaty jakoś odbiegały kolorystycznie od siebie :) jest OKI :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem o co chodzi z tymi kwiatami, kartka jest piękna i bardzo podoba mi się ta kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ilość warstw i detali - to jej spory atut!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka- bardzo romantyczna- chętnie zobaczyłabym ją przed rekonstrukcją : ) Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, super kolorki dobrałaś.
    Dziekuję za wspólne liftowanie.
    Pozdrowienia od ScrapGangu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna karteczka, bardzo delikatna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszło Ci rewelacyjnie, ja nawet nie podeszłam do tego liftu, bo wydawała mi sie trudny

    OdpowiedzUsuń
  10. no i do odważnych świat należy- wyszło bardzo elegancko , delikatnie.
    Jednym słowem -, ślicznie..........

    OdpowiedzUsuń