niedziela, 23 lutego 2014

Nietypowo, bo fioletowo

Odkąd zaczęłam bawić się papierem zmieniłam podejście do kolorów. Paleta odcieni jest tak szeroka, że nie mogę powiedzieć, że któregoś koloru nie lubię. To, że jest mi w nim nie do twarzy nie ma nic do rzeczy ;). Nie znaczy to oczywiście, że nie mam swoich ulubionych barw, staje się to tym bardziej oczywiste, gdy przeglądam szufladę z papierami.
Testując kolejny tutorial Joanny wyciągnęłam lawendowy papier wizytówkowy - miałam go dużo więc uznałam, że nie będzie szkoda ;). Różyczki całkiem mi się spodobały, przekopałam szuflady i na szczęście znalazłam coś fioletowego do zrobienia kartki z pudełkiem.


Na pudełku planuję dodać jakiś napis, ale zrobię to, gdy znajdzie konkretnego odbiorcę.



 I jeszcze zbliżenie ;).


11 komentarzy:

  1. To świetne połączenie kolorów, bardzo ładnie wyglądają te złote dodatki. Papier w paseczki niespotykany, w ogóle całość taka inna, ale w bardzo pozytywnym znaczeniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Róże ślicznie wyszły! Bardzo ładna kartka w biało-fioletowej tonacji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne połączenie kolorów-zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, piękne!
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie ci wyszly rozyczki. Kolor jest bardzo ladny :) Kartka i pudeleczko wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  7. Izuniu, toż to piękność prawdziwa

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne!!! i jak najbardziej w moim kolorze ;) a różyczki są niesamowite!!!

    OdpowiedzUsuń