niedziela, 26 stycznia 2014

Drutomania

Początek stycznia to dla mnie w pracy najgorętszy okres, po powrocie do domu odrzucało mnie od komputera i papieru ;). Ponad 2 tysiące nieprzeczytanych postów w moim czytniku oznacza, że Wy nie miałyście takich problemów :).
Rodzinka poprzymierzała moją czapkę i sypnęły się zamówienia. W dobrym momencie, bo to bardzo odprężające zajęcie.

Komplet do ulubionej nastolatki:
I na modelce:

Komplet jest dość ciepły więc postanowiłam zrobić coś lżejszego (za oknem było wtedy raczej wiosennie).
I oczywiście na modelce:
Czapka według tego wzoru http://www.ravelry.com/patterns/library/hinagiku-hat

Muszę przyznać, że mnie ten komplet też się bardzo podobał.
No, ale nie byłam taka oddałam dziecku :).

Właśnie jakieś słońce wychodzi we Wrocławiu - a zatem słonecznej niedzieli i Wam życzę.




8 komentarzy:

  1. Cudne wyniki odprężania się po ciężkiej pracy:)))
    Urzekł mnie błękitny kolor pierwszego zestawu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie wykonane, oba mi się podają, ja też zawsze dzieciom oddaje:)


    a modelki masz przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no proszę, jakie zdolne rączki! Super czapki, szkoda, że ja nie mam weny do drutów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje za gratulacje fajne te twoje kompleciki

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne komplety!!u mnie na blogu cisza już od połowy grudnia....gdzie ten czas?!!

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe! chciałabym tak umieć

    OdpowiedzUsuń
  7. Stawiaj na róż, bardzo twarzowy kolor! :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne czapki i kominy, cieplutkie, Modelki są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń