poniedziałek, 27 stycznia 2014

Drutomanii ciąg dalszy

Staram się nadrabiać zaległości w czytaniu Waszych styczniowych postów. Widać, że pogoda bardzo się przysłużyła, bo powstało dużo ślicznych prac.
Dziękuję za komentarze w odpowiedzi ciąg dalszy :).
Komplet w jedynie słusznym kolorze dla mojej szwagierki.
W roli modelki znowu ja ;).


Czapka już była, ale komin to nowość.
Bardzo mi się ten wzór podoba i na pewno jeszcze kiedyś go zrobię.

A teraz idę robić kartkę na pożegnanie koleżanki, która odchodzi na emeryturę. Jejku jak mi się nie chce. Gdy ostatnio miałam robić kartkę na 40-stkę, to skończyło się na tagu. Takim minimalistycznym w wyrazie ;).

Niestety tym razem nie zaplanowano 4 flaszek wina więc będę się musiała bardziej postarać.

4 komentarze:

  1. Czapka z kominem - super.
    Ja po przerwie też mam problem z działaniem w papierach:) Najtrudniejszy początek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super komin! Zima w takim nie groźna. Na problemy z weną twórczą zapraszam do moich postów z cyklu Pierwsza Pomoc na niemoc :). Może pomoże. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowny komplet! Idealny na to zimno ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ten komplet, bardzo:)

    OdpowiedzUsuń