sobota, 1 lutego 2014

Kartka dla emerytki

Moja koleżanka jest osobą radosną i bardzo energiczną. Od razu pomyślałam o szalony stempelku, który kupiłam jakiś czas temu.

Format kartki (15/15 + wystający tag) i kilka kosteczek dystansowych zmusiło mnie do zrobienia koperty
W pracy kartka bardzo się podobała, bo idealnie pasuje do charakteru obdarowej.
Kolega, który również odchodzi na emeryturę, ale za kilka miesięcy, powiedział, że nie może się doczekać co zrobię dla niego. Bardzo mi było miło - ale trochę się zestresowałam :).


17 komentarzy:

  1. ŚWIETNA:):)
    Fajny pomysł miałaś taka energiczna karteczka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście, wyszła rewelacyjnie. Energetyczna, szalona... Szyję z takiego materiału w kropeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna z tym stempelkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, pełna werwy i humoru. Fajnie w takiej atmosferze przechodzić na emeryturę:)
    A na wymyślenie i zrobienie kolejnej "emerytalnej" kartki masz duuuużo czasu:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bomba kartka, stempelek idealny do okazji i te energetyczne kolory:) Nie martw się wena przyjdzie gdy nadejdzie odpowiedni czas na kartkę dla kolegi:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogromnie żałuję, że nie jestem Twoją koleżanką z pracy i nie odchodzę na emeryturę, bo karteczka fantastyczna. Czulabym się wyróżniona dostając taką. Pozdrawiam, dziękuję za wizytę i liczę na ponowne odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super- lubię takie z poczuciem humoru- a stempelek rewelacja- ale nie widziałam go u nas .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stempel kupiłam latem w Scrap, to firma Deep Red. Polecam, gumowy z dodatkową pianką.

      Usuń
  8. Kartka jest prześliczna, a te kopczki przeurocze;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest ekstra! Ten stempelek rzeczywiście świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka rewelacyjna a stempelka Ci zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń