piątek, 14 lutego 2014

Eksplodujące życzenia

Idę na imprezę urodzinową - podwójną, bo dzieci urodziły się w odstępie 2 lat i 2 dni. W ostatniej chwili (niestety ostatnio mi się zdarza) przypomniało mi się, że kiedyś obiecałam dziewczynce exploding boxa. Czasu mało, a mnie nie wychodzi jak się muszę spieszyć. Na szczęście na UHK Gallery pokazano ostatnio eksplodującą alternatywę.



Chłopiec wprawdzie nie prosił, ale pewnie byłoby mu przykro, że takiego fajnego pudełka nie dostał ;). Zrobiłam więc wersję dla mężczyzny.


Do środka włożyłam trochę słodkości, coby dzieci rozczarowane nie były, że ciocia puste pudełka rozdaje.



15 komentarzy:

  1. Wspaniale się prezentują:)
    dzieciaki będą szczęśliwe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe pudełka! I świetne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super, też taką chcę!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku przeurocze są, prezencik na pewno udany!!!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają świetnie! pomysłowo i niebanalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstra pudełeczka! Bardzo oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są!!! Pudełeczka-kuferki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne pudełeczka! Wersja dla chłopca genialna! Już widzę uśmiechy na twarzach dzieciaczków - taka ciocia to prawdziwy Skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne !!! Dzieciaki musiały mieć sporo radości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę zaglądnąć do słownika synonimów, żeby zobaczyć odpowiedniki słowa wspaniałe!
    Muszę zdecydowanie częściej zaglądać do Ciebie, bo z Nowym Rokiem rozpędziłaś się jak pershing

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ genialna forma :) Dzieciaki musiały być wniebowzięte !!!

    OdpowiedzUsuń