poniedziałek, 26 maja 2014

Dla nauczyciela

Nic tak nie mobilizuje jak uprzejma prośba koleżanki :). Prośba o kartkę dla nauczyciela na zakończenie roku. Obawiając się kolejne "niemocy twórczej" od razu się za nią zabrałam.
W końcu miałam okazję zrobić kartkę w kształcie kredki - zawsze mi się takie podobały.

Stempelek od Novinki .
Kartka wyszła lekko wypukła więc dorobiłam koperto-pudełeczko. Wolę taką formę od standardowego pudełka, jeśli wystające elementy są tylko z jednej strony.


Bardzo Wam dziękuję za wszystkie komentarze.
Na miłą sugestię, że własnoręcznie wykonałam napis na kartce pozostaje mi tylko zamieścić link do tej darmowej czcionki :)

18 komentarzy:

  1. Super pomysłowa kartka-ołówek i perfekcyjne wykonanie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kredka! Bardzo podobają mi się ażurowe listki i koperto-pudełko - jest świetne i chyba jeszcze takiego nie widziałam.
    Widzę, że moce twórcze są:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna! Pieknie wykonana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczka, wszystko idealnie dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. łał!!i od razu takie cuda :) ach jak dobrze że wena jest z Tobą,miło popatrzeć ;)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna! Fajne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że już nie uczę:( Piękna, podoba mi się forma kredki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna karteczka i fajne opakowanie :) Zapraszam nja Candy http://papieromania.blogspot.com/2014/05/rocznicowe-candy.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna karteczka!!! cieszę się że wróciłaś ;) będziesz na zlocie? ja będę w niedzielę u Aidy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że będę :). Oczywiście warsztaty u Aidy to u mnie już stały punkt programu :), jestem w niedzielę o 10:00 - mam nadzieję, że Ty też .

      Usuń
  10. śliczna karteczka i wspaniały pomysł z tym ołówkowym kształtem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł na kredkową kartkę

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealnie wpasowana w okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kredki mają swój nieodparty urok :) Świetna i dopracowana!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. pomysł na zakończenie roku wspaniały

    OdpowiedzUsuń