sobota, 31 maja 2014

Słodkie dziękuję

Uroczystość I Komunii Świętej, na którą robiłam zaproszenia, już za 2 tygodnie więc zabrałam się za produkcję 47 pudełeczek z cukierkiem.
Zajęło mi to dużo więcej czasu niż planowałam, radość moja jest ogromna, że już po wszystkim :).
Wzór opakowania znaleziony w sieci:


A to moja lekko zmodyfikowana wersja:




Stempel od Novinki.
Dla zainteresowanych wymiarami 1 cukierkowej wersji poniżej schemat:


Z 1 arkusza scrapowego bez określonego kierunku wzoru wychodzą 4 opakowania.

14 komentarzy:

  1. 47!!! Ale ilość, podziwiam. Pudelkeczka sliczne, piękne podziękowanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo śliczne i pomysłowe są Twoje podziękowania, podobają mi się zdolniacha z Ciebie i pomysłowy Dobromirek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie to wykonałaś, dziękuję za schemat. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pudełeczka :)
    Dziękuję za odwiedziny na moim nowym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie to wygląda ;) świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie wersji mi sie podobają - ciekawy pomysł : )
    Izunia proszę o adres: WIB4@interia.pl-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i oryginalne pudełeczko :) Napracowałaś się, ale warto było!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne są! Ale pracy rzeczywiście sporo...;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale pudeleczka. Bardzo lubie takie male cudenka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie to była ciężka praca, ale liczy się efekt, śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł, zawsze to coś innego :) z pewnością kiedyś skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale pomysły świetne, a wykonanie perfekcyjne

    OdpowiedzUsuń